Zoeken in deze blog

dinsdag 12 februari 2013

Gespot: haal Jean Paul Gaultier in huis!

Vloerkleed met ankers in ecru en donkerblauw - typisch voor Gaultier!

Prachtig kussen met roos in reliëfprint

Stof Kilt in vier kleurvarianten verkrijgbaar

Stof Rock in twee kleurvarianten verkrijgbaar

Stof Mousson in drie kleurvarianten verkrijgbaar

Stof Saison in vier kleurvarianten verkrijgbaar

Al jaren een van mijn favoriete designers: Jean Paul Gaultier. Niet voor niets heeft deze ontwerper een prachtige overzichtstentoonstelling gekregen in de Kunsthal in Rotterdam; binnenkort ga ik daar zeker een kijkje nemen! Maar onlangs kwam ik bij Bart Brugman ook al de interieurstoffen tegen van mijn all-time favoriete ontwerper. Wauw!!
Er zijn niet alleen interieurstoffen te krijgen, maar ook accessoires voor je huis, zoals kussens, gordijnen en vloerkleden. Een echte Gaultier voor in huis! Hier gaat mijn hartje sneller van kloppen....
De accessoires zijn te bestellen via Lelievre (wel flink prijskaartje, dus voor de liefhebber).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten