Zoeken in deze blog

donderdag 8 november 2012

De perfecte cadeaus voor de feestdagen bij H&M Home

Bij H&M Home zijn deze kerst de perfecte cadeaus te vinden voor familie, vrienden en zelfs kinderen. Hieronder volgen enkele suggesties van Evelina K. Söderberg, hoofd design van H&M Home.

- SERVETRING MET STRASSTENEN: “Deze servetring geeft de gedekte tafel tijdens het kerstdiner een glamourous accent. Ik heb er voor deze feestdagen twaalf op mijn verlanglijst staan en ga ze gebruiken in combinatie met servetten van wit of ongebleekt linnen.”

- KERSTDEKBEDSET: “De traditionele kerstkleuren zijn zo uitnodigend. Het is dan ook vanzelfsprekend om een speciale overtrekset in deze kleuren uit te brengen. Ik ga de bedden van mijn gasten ermee opmaken voor een sfeervolle uitstraling.”

- GEBREIDE PLAID MET KABELPATROON: “Deze plaid is zo warm, zacht en aaibaar. Hij is perfect voor de winter en het ultieme cadeau voor mijn moeder.”

- KERSTSCHORT: “Kerst is zo’n nostalgische periode. Wat ik leuk vind aan dit schort is de print, die aan een ouderwets postpakketje doet denken. Ik ga het cadeau doen aan iemand met een passie voor koken.”

- BABY HANDDOEK MET CAPUCHON EN RAMMELAAR: “Deze badstof handdoek en zachte rammelaar hebben een schattig boeventhema. Ze zijn verkrijgbaar in de unisex kleuren zwart en crème en zijn dan ook het perfecte babycadeau.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten