Zoeken in deze blog

zondag 24 juli 2011

Wil je me kussen... even beschrijven?


Ik ben even koffie halen! Leuk om je geliefde mee te verrassen op zondagochtend, en het wordt nog leuker zodra je deze boodschap achterlaat op je kussen. Note Me Pillow is een leuke en grappige manier om boodschappen achter te laten.

Note me Pillow
De kussens van Note me Pillow zijn gemaakt om op te schrijven, tekenen en om heerlijk op te kliederen. Leuk om iedere ochtend een boodschap achter te laten voor je partner of wat dacht je van leuke teksten voor op de bank?
De kussens worden geleverd met markers en ben je de teksten beu? De kussensloop is eenvoudig schoon te spoelen onder koud water. De kussens zijn verkrijgbaar in rood, groen, geel, wit en oranje.

Klik hier om de kussens te bestellen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten